Radovi:

Pitroid redizajn

Još jedan posao kojeg smo dobili na natječaju. Takve volimo. :)

Novi Pitroid smo vidjeli kao heroja koji nas spašava od nepoželjnih insekata pa je glavni grafički element dizajna pakiranja štit na koji smo stavili logotip, dajući mu tako jasnu funkciju da nas štiti, ali i da uništava kukce, jer upravo taj štit svojom oštricom ubija kukce. Obzirom na veliki broj proizvoda u liniji, distinkciju smo napravili zadavanjem određene boje svakom proizvodu.

Plidenta Healthcare paste za zube

Oblikovanje ambalaža za potpuno nove proizvode uvijek je veliki izazov koji rado prihvaćamo. Nove Plidenta Healthcare paste za zube sadrže klinički dokazane sastojke, koje se koriste u terapeutske svrhe pa smo odmah na pakiranju htjeli ukazati da se radi o specijalnim zubnim pastama medicinskog karaktera.

Pakiranje je zamišljeno u bijeloj boji koja ukazuje na premium medicinski proizvod, a predimenzionirani naziv u šarenim bojama jasno stavlja u fokus benefite paste te ukazuje na svrhu proizvoda i potiče kupca da odmah posegne za pastom.

Koja je vaša nova Plidenta Healthcare pasta?

Rosal njega lica

Svakom proizvodu s vremena na vrijeme treba jedan mali “face lift”. Kako vam se sviđa redizajn koji smo napravili kremama za lice Rosal?

Rosal Lipbalm

Još jedna linija Rosala za koju smo radili redizajn. Proizvod koji je namijenjen mlađoj populaciji, vrvi šarenilom, privlačnim optimizmom, veselim vizualima koji točno sugeriraju određeni okus i koji vas jednostavno mami za kupovinom. U ovom segmentu, konkurencija je iznimno velika, a rezultati prodaje su bili izrazito dobri.

Rosal – krema za ruke

Redizajn linije proizvoda Rosala – kreme za ruke, predstavljao nam je posebno zadovoljstvo. Kreme za ruke su proizvodi koje koristi širok krug potrošača pa se kroz dizajn nastojalo zadovoljiti opći ukus potrošača. Jednostavni i čisti dizajn uz intenzivne boje bili su pun pogodak. To potvrđuje i činjenica da se prodaja tih proizvoda, promjenom dizajna, popela s 14. na 4. mjesto, a s print kampanjom prodaja je dodatno skočila na 2. mjesto. Veliki uspjeh za klijenta, ali i za nas!