Radovi:

Slatki navijači iz Kraša

Opće je poznato da se potrošnja za vrijeme prvenstava u nogometu povećava. Stoga smo dobili zadatak da “obučemo” popularne Kraš proizvode u navijačku obleku uz zadržavanje prepoznatljivosti i imidža svakog pojedinog proizvoda. Naše kockice ili kvadratići su nam opet jako dobro poslužili, pa sad imamo navijačku Domaćicu, Mliječnu Dorinu i Ki-Ki.

Kraš redizajn ambalaža čajnih peciva

Kad se male ruke slože, sve se može! Projekt redizajna asortimana čajnih peciva bila je zanimljiva suradnja klijenta i našeg studija. Prema ideji od strane klijenta, napravili smo izvedbeni dio za 12 ambalaža, a novo ruho su dobili logotipi i traka Kraš. Na svim ambalažama nam je u prvom planu fotografija slatkih proizvoda, pa smo se zato pobrinuli da fotografije budu vrhunske i da pozivaju na grickanje!

Jaffa redizajn ambalaže i novi okus

Savršeni spoj mekanog biskvita sa slasnim želeom od naranče, preliven čokoladom dobio je maleno osvježenje. Redizajn se očituje u osvježenju prepoznatljivih elemenata Jaffe s naglaskom na unapređenje prikaza slasnih sastojaka.

Osim redizajna postojeće ambalaže, Kraš je lansirao i novi okus: Jaffa kakao + naranča. Ambalaža prati osnovni okus uz naglašene čoko tonove koji komuniciraju slatki novitet – tamni biskvit uz već standardni sočni žele preliven čokoladom.

Kraš Godišnje izvješće 2013

Godišnje izvješće kao topla i nježna priča gotovo filmskog ugođaja upotpunjena prekrasnim fotografijama osoba koje konzumiraju neki od Kraševih proizvoda. Pastelni tonovi naglašavaju čokoladne proizvode na fotografijama i kao da bude nostalgiju za nekim prošlim vremenima, dok neserifna tipografija služi kao lagana moderna opozicija. Listajući godišnje izvješće ulazite u ugodnu i nostalgičnu filmsku atmosferu.

KRAŠ VIC slani štapići redizajn

Najpoznatiji proizvod iz VIC asortimana, popularni VIC štapići također su završili u novom ruhu. Razigrano pakiranje kao da nam se smješi i namiguje te poziva da uživamo u hrskavim slanim štapićima. Oblikovanje ambalaže je pratilo glavnu ideju koja je primjenjena na cijelom asortimanu.

KRAŠ VIC krekeri redizajn

Osim postojećih pakiranja, oblikovali smo i dodatno, novo pakiranje za integralne krekere. Kako bi imali ujednačenu liniju, a obzirom da je većina proizvoda pakirana u srebrnoj foliji, na kartonskom pakiranju smo simulirali boju folije na kojoj su proizvodi postali jako uočljivi i slasni.

KRAŠ VIC redizajn

Evo jedan poslić koji smo dobili preko natječaja pa smo jako ponosni! Brand koji je na tržištu već jako dugo godina, nije bilo lako redizajnirati. Uz redizajn, zadatak je bio oblikovati i ambalažu za potpuno nove proizvode. Konkurencija na području grickalica je velika i nemilosrdna i privući pažnju na polici nije lako. Prilikom oblikovanja htjeli smo stvoriti upečatljiv logo, koristiti boje koje nisu uobičajene te prije svega iskoristiti genijalnu boju srebrne folije u koju je proizvod zapakiran te na taj način privući pažnju potrošača. Unutar linije imamo i podliniju Mali, koja je namjenjena najmanjima, ali naravno ne samo i njima. Na podliniji, logo VIC je dobio oči pa s fotkom proizvoda i natpisom okusa čini jedno veselo, sretno lice. Probajte nove i stare VIC proizvode, jer tijekom rada na ovom projektu smo se opet uvjerili koliko su odlični!

Kraševa slatka bajka

Najslađi posao ove godine donio nam je izradu plakata za Kraševu slatku bajku. Plakat je poziv za djecu da sudjeluju u programu koji za njih organizira Kraš u prostorima tvornice. I mi bi rado otišli u taj čokoladni dvorac, gdje čokolada teče u potocima, a slatikiša ima na pretek.