Radovi:

Slatki navijači iz Kraša

Opće je poznato da se potrošnja za vrijeme prvenstava u nogometu povećava. Stoga smo dobili zadatak da “obučemo” popularne Kraš proizvode u navijačku obleku uz zadržavanje prepoznatljivosti i imidža svakog pojedinog proizvoda. Naše kockice ili kvadratići su nam opet jako dobro poslužili, pa sad imamo navijačku Domaćicu, Mliječnu Dorinu i Ki-Ki.

Pitroid redizajn

Još jedan posao kojeg smo dobili na natječaju. Takve volimo. :)

Novi Pitroid smo vidjeli kao heroja koji nas spašava od nepoželjnih insekata pa je glavni grafički element dizajna pakiranja štit na koji smo stavili logotip, dajući mu tako jasnu funkciju da nas štiti, ali i da uništava kukce, jer upravo taj štit svojom oštricom ubija kukce. Obzirom na veliki broj proizvoda u liniji, distinkciju smo napravili zadavanjem određene boje svakom proizvodu.

Nije:):smiješno – kampanja protiv govora mržnje

Pružila nam se prilika raditi na nesvakidašnjem projektu i to smo objeručke prihvatili. Od klijenta smo dobili zadatak da vodimo radionicu na kojoj će sedmero mladih kreativnih blogera stvoriti kampanju kojoj je cilj educirati javnost o govoru mržnje te smanjiti razinu govora mržnje, te prenijeti njihove ideje u vizualni identitet kampanje. Kako smo uspijeli u tome, pogledajte sami.

Plidenta Healthcare paste za zube

Oblikovanje ambalaža za potpuno nove proizvode uvijek je veliki izazov koji rado prihvaćamo. Nove Plidenta Healthcare paste za zube sadrže klinički dokazane sastojke, koje se koriste u terapeutske svrhe pa smo odmah na pakiranju htjeli ukazati da se radi o specijalnim zubnim pastama medicinskog karaktera.

Pakiranje je zamišljeno u bijeloj boji koja ukazuje na premium medicinski proizvod, a predimenzionirani naziv u šarenim bojama jasno stavlja u fokus benefite paste te ukazuje na svrhu proizvoda i potiče kupca da odmah posegne za pastom.

Koja je vaša nova Plidenta Healthcare pasta?

Dukat Cremoso kulinarski krem jogurt

Imali smo priliku raditi na potpuno novom proizvodu za hrvatsko tržište, kulinarskom krem jogurtu. Na projektu smo sudjelovali od osmišljavanja imena do finalnog dizajna. Obzirom da je proizvod potpuno novi na hrvatskom tržištu, htjeli smo iskoristii ambalažu i zapravo prikazati svrhu i mnogostruke primjene ovog jogurta. Iz tog razloga imamo različite vrste jela na pakiranju da kupac dobije ideje kako sve može koristiti ovaj proizod.

Kraš redizajn ambalaža čajnih peciva

Kad se male ruke slože, sve se može! Projekt redizajna asortimana čajnih peciva bila je zanimljiva suradnja klijenta i našeg studija. Prema ideji od strane klijenta, napravili smo izvedbeni dio za 12 ambalaža, a novo ruho su dobili logotipi i traka Kraš. Na svim ambalažama nam je u prvom planu fotografija slatkih proizvoda, pa smo se zato pobrinuli da fotografije budu vrhunske i da pozivaju na grickanje!

Rosal njega lica

Svakom proizvodu s vremena na vrijeme treba jedan mali “face lift”. Kako vam se sviđa redizajn koji smo napravili kremama za lice Rosal?

Dr. Oetker šećeri s aromama

Za Dr. Oetker smo radili jedan potpuno novi proizvod za hrvatsko tržište, kombinaciju najfinijih šećera i odabranih prirodnih aroma. Šećeri s aromama se mogu lako dodati u željeni kolač i tako naglasiti najdražu aromu u najdražem kolaču. :)

Ideja nam je bila naglasiti upravo aromu pojedinog šećera, a to smo napravili kroz fotografiju slastice koja se lako asocira s aromom i fotografijom same arome. Šećeri se međusobno razlikuju i po boji svake ambalaže, a zajednički im je pisani font i podloga koja je standardna većini Dr. Oetker ambalaža.

Jaffa redizajn ambalaže i novi okus

Savršeni spoj mekanog biskvita sa slasnim želeom od naranče, preliven čokoladom dobio je maleno osvježenje. Redizajn se očituje u osvježenju prepoznatljivih elemenata Jaffe s naglaskom na unapređenje prikaza slasnih sastojaka.

Osim redizajna postojeće ambalaže, Kraš je lansirao i novi okus: Jaffa kakao + naranča. Ambalaža prati osnovni okus uz naglašene čoko tonove koji komuniciraju slatki novitet – tamni biskvit uz već standardni sočni žele preliven čokoladom.

Naklada Karijatide Dizajn knjige

Ne dobijemo svaki dan priliku oblikovati knjige za hrvatske klasike pa je i to jedan od razloga više zašto smo se ovom poslu jako veselili. Naklada Karijatide radi na tome da objavi sva sabrana djela poznatih hrvatskih pisaca na jednom mjestu. Incijativa koja je svakako hvale vrijedna, jer ćemo sad imati priliku lako doći do poznatih, manje poznatih i nepoznatih djela naših pisaca.

Obzirom da se radi o klasičnim djelima i oblikovanje je išlo u tom smjeru. Jednostavnost dizajna smo na naslovnici obogatili samo inicijalima prikazanim s floralnim motivom u tehnici foliotiska. Takvi podsjećaju na srednjovjekovne inkunabule pa smo time dodatno naglasili važnost ovih svezaka.