Radovi:

Kraš Godišnje izvješće 2013

Godišnje izvješće kao topla i nježna priča gotovo filmskog ugođaja upotpunjena prekrasnim fotografijama osoba koje konzumiraju neki od Kraševih proizvoda. Pastelni tonovi naglašavaju čokoladne proizvode na fotografijama i kao da bude nostalgiju za nekim prošlim vremenima, dok neserifna tipografija služi kao lagana moderna opozicija. Listajući godišnje izvješće ulazite u ugodnu i nostalgičnu filmsku atmosferu.

DUKATELA redizajn

Još jedan posao koji smo dobili na natječaju. Poznatom brandu Dukatela koji je na tržištu od 2002. godine trebalo je udahnuti malo svježine. Osnovne boje koje su označavale pojedini okus su zadržane radi prepoznatljivosti, pa smo redizajnirali logotip te ambalaže na 150 gramskim i 70 gramskim proizvodima. Obzirom da je Dukatela kao stvorena za doručak iz snova, redizajnom smo htjeli postići lagan i prozračni dizajn koji asocira na jutarnju svježinu, dobro raspoloženje i poticaj na ukusan i slastan doručak.

KRAŠ VIC slani štapići redizajn

Najpoznatiji proizvod iz VIC asortimana, popularni VIC štapići također su završili u novom ruhu. Razigrano pakiranje kao da nam se smješi i namiguje te poziva da uživamo u hrskavim slanim štapićima. Oblikovanje ambalaže je pratilo glavnu ideju koja je primjenjena na cijelom asortimanu.

KRAŠ VIC krekeri redizajn

Osim postojećih pakiranja, oblikovali smo i dodatno, novo pakiranje za integralne krekere. Kako bi imali ujednačenu liniju, a obzirom da je većina proizvoda pakirana u srebrnoj foliji, na kartonskom pakiranju smo simulirali boju folije na kojoj su proizvodi postali jako uočljivi i slasni.

MAR MAR fluo rokovnici

Za klijenta smo dizajnirali nekoliko serija rokovnika. Ovdje predstavljamo Fluo rokovnike gdje smo koristili kontrastne fluorescentne pantone i dobili zanimljiv dizajn.

Make your ideas happen!

MAR MAR vizualni identitet

Obzirom da već u imenu imamo ponavljanje htjeli smo to iskoristiti i u znaku. Spojivši dva slova “m”, dobili smo prepoznatljivi grafički element koji je odlično primjenjiv na sve daljnje materijale, stvara prepoznatljivost i gradi brand.

Znak smo aplicirali na sve tiskanice kao i na seriju korporativnih rokovnika.

Dr. Oetker ambalaža za začine za tradicionalne kolače

Spasiti tradicionalne hrvatske recepte i unijeti miris bakine kuhinje u svakodnevni život bio je naputak za oblikovanje serije ambalaža za začine za tradiocionalne kolače.

Ambalaža se bazira na fotografiji ukusnih kolača u prvom planu, a pozadinom od drveta i salveta kao podložak stvaraju kućnu, toplu atmosferu te asociraju na nešto fino iz domaće kuhinje. Na poleđeni ambalaže se nalazi recept za pojedini kolač, a u vrećici idealna kombinacija začina da vam pomogne u spravljanju najboljeg kolača.

Pravljenje kolača je odjednom postalo jednostavno. :)

AZVO godišnje izvješće 2012

Obzirom da svi vole dobivati bombonijeru, htjeli smo izazvati isti osjećaj sreće i znatiželje koji izazove bombonijera prilikom uručivanja godišnjeg izvješća. Kako je znak Agencije u obliku kvadratne odgrižene jabuke, došli na ideju da zapakiramo godišnje izvješće istu kutiju u kakvu se pakira bombonijera s naslovom “s okusom jabuke”. Davanje godišnjeg izvješća isto može biti slatko!

KRAŠ VIC redizajn

Evo jedan poslić koji smo dobili preko natječaja pa smo jako ponosni! Brand koji je na tržištu već jako dugo godina, nije bilo lako redizajnirati. Uz redizajn, zadatak je bio oblikovati i ambalažu za potpuno nove proizvode. Konkurencija na području grickalica je velika i nemilosrdna i privući pažnju na polici nije lako. Prilikom oblikovanja htjeli smo stvoriti upečatljiv logo, koristiti boje koje nisu uobičajene te prije svega iskoristiti genijalnu boju srebrne folije u koju je proizvod zapakiran te na taj način privući pažnju potrošača. Unutar linije imamo i podliniju Mali, koja je namjenjena najmanjima, ali naravno ne samo i njima. Na podliniji, logo VIC je dobio oči pa s fotkom proizvoda i natpisom okusa čini jedno veselo, sretno lice. Probajte nove i stare VIC proizvode, jer tijekom rada na ovom projektu smo se opet uvjerili koliko su odlični!

UHPA logo – natječaj

Bili smo na natječaju za oblikovanje logotipa Hrvatske udruge putničkih agencija. Prezentirali smo dva rješenja, a sa jednim smo ušli u uži izbor od 3 rada. Više sreće sljedeći put!