Radovi:

Rekord tim – oglasi povodom blagdana

Povodom uskrsnih blagdana radili smo oglase za Rekord tim – sponzor blagdanskog čišćenja!

Kraševa slatka bajka

Najslađi posao ove godine donio nam je izradu plakata za Kraševu slatku bajku. Plakat je poziv za djecu da sudjeluju u programu koji za njih organizira Kraš u prostorima tvornice. I mi bi rado otišli u taj čokoladni dvorac, gdje čokolada teče u potocima, a slatikiša ima na pretek.

Profesionalac

Za kultnu predstavu Dušana Kovačevića koja je premijeru imala po brojnim kazalištima diljem svijeta, a napokon i u Zagrebu, radili smo image visual, brošuru, plakate. Obzirom da se mi nismo htjeli zamjeriti Profesionalcu, njegov identitet, kao što možete vidjeti iz vizuala, ostaje anoniman! Uživajte u predstavi!

BioDiNet logotip

Projekt BioDiNet je međunarodni projekt Slovenije i Italije u kojem je glavna ideja očuvanje tradicionalnog krajolika i njegove bioraznolikosti putem starih istarskih pasama – istarsko If you want the nitty-gritty details, try these resources:California consumers can get a free copy of your credit rating agencies once a year from the three nationwide companies that compile these financial profiles. govedo. Iz tog razloga smo konstruirali logotip rustikalne i floralne forme, te povezali dvije teme bioraznolikost i autentične pasmine.

Vizuali kampanja za Jadran 3

Vizuali kampanja za Jadran tvornicu čarapa uvijek nam predstavljaju poseban izazov. Inspiraciju za vizuale dobivamo iz kolekcije za pojedinu sezonu vodeći računa da čarape uvijek dođu u prvi plan.

Vizuali kampanja za Jadran 2

Vizuali kampanja za Jadran tvornicu čarapa uvijek nam predstavljaju poseban izazov. Inspiraciju za vizuale dobivamo iz kolekcije za pojedinu sezonu vodeći računa da čarape Slotozilla offers you an amazing choice of free online video slots , sure to please any gambler. uvijek dođu u prvi plan. Ova kampanja je proizašla iz obilježavnja 80. obljetnice postojanja tvornice pa od tuda i crno bijele fotografije u pozadini vizuala koje predstavljaju dugu povijest Jadrana.

Vizuali kampanja za Jadran

Vizuali kampanja za Jadran tvornicu čarapa uvijek nam predstavljaju poseban izazov. Inspiraciju za vizuale dobivamo iz kolekcije za pojedinu sezonu vodeći He describes: &#8220Most Casinos are monitoring and following what's being stated about the subject in some manner. računa da čarape uvijek dođu u prvi plan. Uživajte u ljepoti čarapa! :)

Oktal Pharma – Klorane šamponi ambalaža

Klorane šamponi se uglavnom prodaju u ljekarnama među mnoštvom drugih proizvoda. Da bi se postigla veća vidljivost i radi isticanja proizvoda, nadogradili smo ambalažu vizualima koji predstavljaju osnovni sastojak pojedinog šampona. Filozofija laboratorija Klorane temelji se na strasti prema prirodi i istraživanju biljnog svijeta tako da smo iskoristili vizuale biljaka i aplicirali ih na ambalažu te postigli bolju prepoznatljivost i atraktivnost proizvoda.

Jadran tvornica čarapa logotip

Jadran logotip kao modna marka osmišljen je u crno bijelom kontrastu jednostavnih linija i forme. Obzirom da se pojavljuje na vizualima punim modnog kolorita, ovakav logotip idealan je za primjenu na svim vrstama materijala – od ambalaže do print kampanje.

Jadran – image vizuali proljetne kolekcije

Ovim vizualima prikazujemo proljetnu kolekciju čarapa Jadran iz zanimljive donje perspektive. Obzirom da se Jadran pojavljuje diljem Upside: love horoscope cancer have an offbeat sense of humor, often finding something humorous that others don’t. svjetskih metropola, tako se i naši modeli pojavljuju u zanimljivim koloritima gradova koje svakako morate posjetiti!