Radovi:

Ured ovlaštenog arhitekta – vizualni identitet

Pomisao na arhitekta asocijacija je na tlocrt stana. Još kad je tlocrt u zlatnom rezu dobivamo zanimljiv vizualni identitet. Znak je pored papirne konfekcije u potpunosti implementiran u uređenje prostora.

Virtego – vizualni identitet

Znak je oblikovan iz iniciajlnog slova, može se tumačiti kao “victory”, uzlijetanje, dosezanje visina…

Ono što je nama bilo još zanimljivije je prikaz znaka kao optičke zagonetke u smislu ispupčenja/udubljenja. Tretiranje znaka na ovakav način daje jaku korespondenciju s papirom – znak je u potpunosti njegov dio – nije samo “naljepljen”.

Ideo dizajn

Obnutim prikazom slova I dobili smo !

Uskličnik koristimo samo kada imamo poseban razlog za isticanje njegovog značenja. A itekako imamo.

Ideo dizajn – svi putevi vode do nas!

Manjgura – vizualni identitet

Manjgura – u dubrovačkom dijalektu djevojčurak, mlada djevojka, bila je sasvim vragolasta ideja za oblikovanje vizualnog identiteta PR agencije Manjgura. Kroz različit prikaz karaktera znaka ona se belji, smije, čudi, viče… Baš kao mali crno-crveni vražićak.

Salveo – vizualni identitet

Budući da se radi o farmaceutskoj industriji čije ime sugerira zdravlje i dobar osjećaj, vizualni identitet odiše lakoćom, prirodnošću, svojevrsnom ležernošću, kakvi zdravi i trebamo biti. Uz elegantnu kombinaciju sive i tirkizne ovaj znak i logotip odiše optimizmom.

Gradip – vizualni identitet

Gradip je tvornica opeke. Znak svojom formom sugerira oblik cigle u jakoj perspektivi, a ujedno funkcionira i kao zgrada.

Narančasta boja, teksturirani papir, zanimljiv oblik vizitke čine ovaj identitet zanimljivim i različitim od konkurencije.

Boje komunikacije – vizualni identitet

Bar kod je smisleni niz tamnih crta i svijetlih međuprostora, sa strogo određenim pravilima, koje skener pretvara u broj koji je ključ podataka o nekom proizvodu.Aven idag ar det detta som skiljer den Europeiska mot den Amerikanska Rouletten.

Tako su se i Boje komunikacije predstavile kao ključ komuniciranja kada je riječ o PR-u. U šumi informacija iskristalizirale su se i vesele boje koje optimistično kanaliziraju komunikaciju kakva treba biti

Razvoj golf brošura

Projekt razvoja golf parka Dubrovnika odvijao se na visokoj razini predstavljanja javnosti. Naša uloga je bila oblikovati brošuru namjenjenu potencijalnim investitorima i budućim klijentima golf parka što je zahtjevalo od brošure da bude posebna po svim mjerilima. Prilikom oblikovanja brošure odlučili smo da će diferenciranost ove brošure u odnosu na druge biti u odabiru papira. Tome nam je poslužio Curious Iridescent Cryogen papir, na kojem prekrasni kolori pejzaža Dubrovnika i okolice dolaze posebno do izražaja, a sedefasti ton papira dodatno daje dubinu prostora na fotografijama te daje eleganciju i luksuz brošuri koji je nosio i sam projekt.

Hpekspres – Prozor

Povodom natječaja za B1 plakate radili smo plakat “Prozor” za klijenta hpekspres. Ideja je bila maksimalno iskoristiti posebnu karakteristiku medija, tako da smo napravili plakat sa zastorom koji otkriva osnovnu ideju.

Ideja je bila prikazati brzinu usluge dostave pošiljke u 24 sata kroz smjenu dan/noć. “Budite sigurni da će prvo što ugledate ujutro kada se probudite biti vaša očekivana pošiljka”.

Vrlo zanimljiva suradnja s B1 plakatima koji su nam dopustili da lijepimo zavjese po njihovim plakatima.

Rosal Lipbalm

Još jedna linija Rosala za koju smo radili redizajn. Proizvod koji je namijenjen mlađoj populaciji, vrvi šarenilom, privlačnim optimizmom, veselim vizualima koji točno sugeriraju određeni okus i koji vas jednostavno mami za kupovinom. U ovom segmentu, konkurencija je iznimno velika, a rezultati prodaje su bili izrazito dobri.