Radovi:

Jadran tvornica čarapa – brošura

Domaća proizvodanja svojom kvalitetom i tehnologijom stoji rame uz rame svjetskoj proizvodnji, a da bi to potvrdili oblikovali smo ovu brošuru na visokoj fashion razini. Smisao za lijepo Viktora Drage, uz izbor vrhunskih modela, odabir papira, tehnike tiska i pratećih detalja čine ovu brošuru te Jadran tvornicu čarapa pa i Hrvatsku, vrijednu predstavljanja na svjetskim sajmovima.

Jadran tvornica čarapa – kalendar

Osmisliti novogodišnji kalendar kojeg će onaj tko ga dobije sigurno sačuvati? Nimalo lak zadatak, ali ne i neizvediv. Jadran novogodišnji kalendar napravljen je od papira u obliku okvira za slike unutar kojeg se mijenjaju vizuali. Nakon upotrebljenih 12 mjeseci okvir se može koristiti i za privatnu namjenu. Modni naglasak se sugerira ne samo oblikom već i odabirom baršunastog papira.

Rotoplast 40 godina

Za 40 godišnjicu Rotoplasta radili smo prigodni znak te korporativne materijale; rokovnik, blok za pisanje, planer, šampanjac…

Crno i zlatno, kao osnovna paleta boja, materijali poput tkanina, papira Skin, Keaykolour, tehnika tiska offset, sitotiska, stretch folije,
oblih rubova, stvorili su materijale koji odaju osjećaj luksuza te profesionalizma – ideju koju smo htjeli prenijeti slaveći 40-tu obljetnicu firme.

Vrlo kompleksan i zanimljiv projekt, a da i ne spominjemo da smo imali priliku dizajnirati ambalažu za šampanjac na stretch foliji.

Rosal – krema za ruke

Redizajn linije proizvoda Rosala – kreme za ruke, predstavljao nam je posebno zadovoljstvo. Kreme za ruke su proizvodi koje koristi širok krug potrošača pa se kroz dizajn nastojalo zadovoljiti opći ukus potrošača. Jednostavni i čisti dizajn uz intenzivne boje bili su pun pogodak. To potvrđuje i činjenica da se prodaja tih proizvoda, promjenom dizajna, popela s 14. na 4. mjesto, a s print kampanjom prodaja je dodatno skočila na 2. mjesto. Veliki uspjeh za klijenta, ali i za nas!

Hrvatski Telekom – BTL materijali

Već nekoliko godina radimo sve BTL materijale za T-Mobile i T-Com. Od brošura, letaka, plakata, wobblera preko sredstava direktnog marketinga do uređenja T-Centara i njihovih izloga.

Velika količina materijala HT-a unosi veliku dinamiku u našu svakodnevicu te zahtjeva brzo djelovanje u čemu smo eksperti. Unatoč strogim korporativnim stadardima u dizajnu, uvijek uspijemo oblikovati materijale koji privlače potencijalne nove korisnike. Sve to postižemo kreativnim štancama, prepoznatljivim dizajnom, zanimljivim tekstovima i to u što kraćem roku. Uvjerite se i sami.

Hrvatski prirodoslovni muzej – Letači

Povodom 100. obljetnice prstenovanja ptica u Hrvatskom prirodoslovnom muzeju organizirana je izložba Letači velikog neba za koju smo osmislili niz promotivnih materijala: kalendar, letak, pozivnica, čestitka, bookmark, fasadni natpis-totem, vrećicu …

Vizuali na materijalima se baziraju na glavnim junacima ove izložbe – pticama. Beskrajna raznolikost ptica i njihova ljepota sugerirali su odabir kolora za materijale koji se sjedinjuju s prirodom.

Pounje – Katalog Plavi cvijet

Nova kolekcija Plavog cvijeta s proizvodima izrađenih od najfinijeg pamuka i svile trebali su biti i dostojno predstavljeni kroz katalog koji će prikazati taj vrhunski proizvod kupcima.

Snimanje koje je prethodilo izradi kataloga bilo je organizirano u suradnji sa stilistom Viktorom Dragom i fotografom Goranom Matijašecom, a izrodilo je uz energiju modela fenomenalne fotografije koje su kasnije uvrštene u katalog.

Osim specifičnog otvaranja kataloga, zanimljivo nam je bilo i raditi s kombinacijom smeđe i tirkizne boje, koja i nije baš svakodnevna. Kad vidite ovaj katalog sigurni smo da ćete poželjeti imati Pounje veš na sebi.

Dodatno smo radili i web stranicu po istom art direction-u. Nažalost projekt nije realiziran do kraja.

Hrvatska pošta – Vaša Pošta za dobra djela

U sklopu akcije koju je organizirala Hrvatska pošta, a kojom su udruge diljem Hrvatske na poklon dobile omotnice s plaćenom poštarinom, osmišljeni su vizuali plakata, omotnice, oglasa, poklon kutije, kalendara, rokovnika … Ideja koja nas je vodila je bila inspirirana dobrim djelima ove humanitarne akcije pa otud i motivi aureole i anđeoskih krila aplicirane na poštanske usluge. Lijepe vijesti naprosto dolaze k vama.

ICF Invest – promo materijali

Obzirom da se radi o ozbiljnoj financijskoj institucij, sigurnost, snaga i pouzdanost su pridjevi koje smo htjeli dočarati kroz ICF materijale. Da bi smekšali tako jake atribute, materijalima smo pridodali notu elegancije i ležernosti kroz oblikovanje prigodnih poklona. Svaki poslovni čovjek treba imati pregaču i prigodne podmetače za svoje goste.

Rekord tim – prvi i najveći hrvatski proizvođač spužvi za kućanstvo

Ekologija i kvaliteta pažljivo odabranih materijala proizvoda bili su inspiracija za osmišljavanje novog koncepta povodom 35. obljetnice Rekord tima. Krpe i spužve mekih formi, sve proizvodi Rekord tima, kompozicijski su raspoređene u različite slike pejzaža te sugeriraju simbiozu s prirodom.