Radovi:

KRAŠ VIC krekeri redizajn

Osim postojećih pakiranja, oblikovali smo i dodatno, novo pakiranje za integralne krekere. Kako bi imali ujednačenu liniju, a obzirom da je većina proizvoda pakirana u srebrnoj foliji, na kartonskom pakiranju smo simulirali boju folije na kojoj su proizvodi postali jako uočljivi i slasni.

Dr. Oetker ambalaža za začine za tradicionalne kolače

Spasiti tradicionalne hrvatske recepte i unijeti miris bakine kuhinje u svakodnevni život bio je naputak za oblikovanje serije ambalaža za začine za tradiocionalne kolače.

Ambalaža se bazira na fotografiji ukusnih kolača u prvom planu, a pozadinom od drveta i salveta kao podložak stvaraju kućnu, toplu atmosferu te asociraju na nešto fino iz domaće kuhinje. Na poleđeni ambalaže se nalazi recept za pojedini kolač, a u vrećici idealna kombinacija začina da vam pomogne u spravljanju najboljeg kolača.

Pravljenje kolača je odjednom postalo jednostavno. :)

KRAŠ VIC redizajn

Evo jedan poslić koji smo dobili preko natječaja pa smo jako ponosni! Brand koji je na tržištu već jako dugo godina, nije bilo lako redizajnirati. Uz redizajn, zadatak je bio oblikovati i ambalažu za potpuno nove proizvode. Konkurencija na području grickalica je velika i nemilosrdna i privući pažnju na polici nije lako. Prilikom oblikovanja htjeli smo stvoriti upečatljiv logo, koristiti boje koje nisu uobičajene te prije svega iskoristiti genijalnu boju srebrne folije u koju je proizvod zapakiran te na taj način privući pažnju potrošača. Unutar linije imamo i podliniju Mali, koja je namjenjena najmanjima, ali naravno ne samo i njima. Na podliniji, logo VIC je dobio oči pa s fotkom proizvoda i natpisom okusa čini jedno veselo, sretno lice. Probajte nove i stare VIC proizvode, jer tijekom rada na ovom projektu smo se opet uvjerili koliko su odlični!

Oktal Pharma – Klorane šamponi ambalaža

Klorane šamponi se uglavnom prodaju u ljekarnama među mnoštvom drugih proizvoda. Da bi se postigla veća vidljivost i radi isticanja proizvoda, nadogradili smo ambalažu vizualima koji predstavljaju osnovni sastojak pojedinog šampona. Filozofija laboratorija Klorane temelji se na strasti prema prirodi i istraživanju biljnog svijeta tako da smo iskoristili vizuale biljaka i aplicirali ih na ambalažu te postigli bolju prepoznatljivost i atraktivnost proizvoda.

Rosal Lipbalm

Još jedna linija Rosala za koju smo radili redizajn. Proizvod koji je namijenjen mlađoj populaciji, vrvi šarenilom, privlačnim optimizmom, veselim vizualima koji točno sugeriraju određeni okus i koji vas jednostavno mami za kupovinom. U ovom segmentu, konkurencija je iznimno velika, a rezultati prodaje su bili izrazito dobri.

Rotoplast 40 godina

Za 40 godišnjicu Rotoplasta radili smo prigodni znak te korporativne materijale; rokovnik, blok za pisanje, planer, šampanjac…

Crno i zlatno, kao osnovna paleta boja, materijali poput tkanina, papira Skin, Keaykolour, tehnika tiska offset, sitotiska, stretch folije,
oblih rubova, stvorili su materijale koji odaju osjećaj luksuza te profesionalizma – ideju koju smo htjeli prenijeti slaveći 40-tu obljetnicu firme.

Vrlo kompleksan i zanimljiv projekt, a da i ne spominjemo da smo imali priliku dizajnirati ambalažu za šampanjac na stretch foliji.

Rosal – krema za ruke

Redizajn linije proizvoda Rosala – kreme za ruke, predstavljao nam je posebno zadovoljstvo. Kreme za ruke su proizvodi koje koristi širok krug potrošača pa se kroz dizajn nastojalo zadovoljiti opći ukus potrošača. Jednostavni i čisti dizajn uz intenzivne boje bili su pun pogodak. To potvrđuje i činjenica da se prodaja tih proizvoda, promjenom dizajna, popela s 14. na 4. mjesto, a s print kampanjom prodaja je dodatno skočila na 2. mjesto. Veliki uspjeh za klijenta, ali i za nas!

Jadran tvornica čarapa – ekskluzivna linija čarapa

Za Jadran tvornicu čarapa osim standardnih linija ambalaža trebali smo osmisliti i ekskluzivnu liniju čarapa namjenjenu prvenstveno za izvoz.

Jadran ekskluzivna linija čarapa oblikovana je sa zadatkom da prati vizualni identitet postojećih ambalaža, ali s naglaskom na ekskluzivnost proizvoda. Primarni element u konceptu je fotografija nogu s čarapama. Čarape su snimljene s kontrastnim svjetlom u dinamičnim pozama koje su osmišljene tako da prate dizajn teksture proizvoda. Dojam ekskluziviteta dodatno se naglašava s upotrebom tamne podloge i foliotiskom.

Uvijek je zadovoljstvo raditi nešto fino za domaću proizvodnju.