Radovi:

Kraševa slatka bajka

Najslađi posao ove godine donio nam je izradu plakata za Kraševu slatku bajku. Plakat je poziv za djecu da sudjeluju u programu koji za njih organizira Kraš u prostorima tvornice. I mi bi rado otišli u taj čokoladni dvorac, gdje čokolada teče u potocima, a slatikiša ima na pretek.

Profesionalac

Za kultnu predstavu Dušana Kovačevića koja je premijeru imala po brojnim kazalištima diljem svijeta, a napokon i u Zagrebu, radili smo image visual, brošuru, plakate. Obzirom da se mi nismo htjeli zamjeriti Profesionalcu, njegov identitet, kao što možete vidjeti iz vizuala, ostaje anoniman! Uživajte u predstavi!

Vizuali kampanja za Jadran 3

Vizuali kampanja za Jadran tvornicu čarapa uvijek nam predstavljaju poseban izazov. Inspiraciju za vizuale dobivamo iz kolekcije za pojedinu sezonu vodeći računa da čarape uvijek dođu u prvi plan.

Vizuali kampanja za Jadran 2

Vizuali kampanja za Jadran tvornicu čarapa uvijek nam predstavljaju poseban izazov. Inspiraciju za vizuale dobivamo iz kolekcije za pojedinu sezonu vodeći računa da čarape Slotozilla offers you an amazing choice of free online video slots , sure to please any gambler. uvijek dođu u prvi plan. Ova kampanja je proizašla iz obilježavnja 80. obljetnice postojanja tvornice pa od tuda i crno bijele fotografije u pozadini vizuala koje predstavljaju dugu povijest Jadrana.

Vizuali kampanja za Jadran

Vizuali kampanja za Jadran tvornicu čarapa uvijek nam predstavljaju poseban izazov. Inspiraciju za vizuale dobivamo iz kolekcije za pojedinu sezonu vodeći He describes: &#8220Most Casinos are monitoring and following what's being stated about the subject in some manner. računa da čarape uvijek dođu u prvi plan. Uživajte u ljepoti čarapa! :)

Jadran – image vizuali proljetne kolekcije

Ovim vizualima prikazujemo proljetnu kolekciju čarapa Jadran iz zanimljive donje perspektive. Obzirom da se Jadran pojavljuje diljem Upside: love horoscope cancer have an offbeat sense of humor, often finding something humorous that others don’t. svjetskih metropola, tako se i naši modeli pojavljuju u zanimljivim koloritima gradova koje svakako morate posjetiti!

Ured ovlaštenog arhitekta – vizualni identitet

Pomisao na arhitekta asocijacija je na tlocrt stana. Još kad je tlocrt u zlatnom rezu dobivamo zanimljiv vizualni identitet. Znak je pored papirne konfekcije u potpunosti implementiran u uređenje prostora.

Virtego – vizualni identitet

Znak je oblikovan iz iniciajlnog slova, može se tumačiti kao “victory”, uzlijetanje, dosezanje visina…

Ono što je nama bilo još zanimljivije je prikaz znaka kao optičke zagonetke u smislu ispupčenja/udubljenja. Tretiranje znaka na ovakav način daje jaku korespondenciju s papirom – znak je u potpunosti njegov dio – nije samo “naljepljen”.

Ideo dizajn

Obnutim prikazom slova I dobili smo !

Uskličnik koristimo samo kada imamo poseban razlog za isticanje njegovog značenja. A itekako imamo.

Ideo dizajn – svi putevi vode do nas!

Manjgura – vizualni identitet

Manjgura – u dubrovačkom dijalektu djevojčurak, mlada djevojka, bila je sasvim vragolasta ideja za oblikovanje vizualnog identiteta PR agencije Manjgura. Kroz različit prikaz karaktera znaka ona se belji, smije, čudi, viče… Baš kao mali crno-crveni vražićak.