Radovi:

Dr. Oetker šećeri s aromama

Za Dr. Oetker smo radili jedan potpuno novi proizvod za hrvatsko tržište, kombinaciju najfinijih šećera i odabranih prirodnih aroma. Šećeri s aromama se mogu lako dodati u željeni kolač i tako naglasiti najdražu aromu u najdražem kolaču. :)

Ideja nam je bila naglasiti upravo aromu pojedinog šećera, a to smo napravili kroz fotografiju slastice koja se lako asocira s aromom i fotografijom same arome. Šećeri se međusobno razlikuju i po boji svake ambalaže, a zajednički im je pisani font i podloga koja je standardna većini Dr. Oetker ambalaža.

Kraš Godišnje izvješće 2013

Godišnje izvješće kao topla i nježna priča gotovo filmskog ugođaja upotpunjena prekrasnim fotografijama osoba koje konzumiraju neki od Kraševih proizvoda. Pastelni tonovi naglašavaju čokoladne proizvode na fotografijama i kao da bude nostalgiju za nekim prošlim vremenima, dok neserifna tipografija služi kao lagana moderna opozicija. Listajući godišnje izvješće ulazite u ugodnu i nostalgičnu filmsku atmosferu.

MAR MAR vizualni identitet

Obzirom da već u imenu imamo ponavljanje htjeli smo to iskoristiti i u znaku. Spojivši dva slova “m”, dobili smo prepoznatljivi grafički element koji je odlično primjenjiv na sve daljnje materijale, stvara prepoznatljivost i gradi brand.

Znak smo aplicirali na sve tiskanice kao i na seriju korporativnih rokovnika.

AZVO godišnje izvješće 2012

Obzirom da svi vole dobivati bombonijeru, htjeli smo izazvati isti osjećaj sreće i znatiželje koji izazove bombonijera prilikom uručivanja godišnjeg izvješća. Kako je znak Agencije u obliku kvadratne odgrižene jabuke, došli na ideju da zapakiramo godišnje izvješće istu kutiju u kakvu se pakira bombonijera s naslovom “s okusom jabuke”. Davanje godišnjeg izvješća isto može biti slatko!

BioDiNet logotip

Projekt BioDiNet je međunarodni projekt Slovenije i Italije u kojem je glavna ideja očuvanje tradicionalnog krajolika i njegove bioraznolikosti putem starih istarskih pasama – istarsko If you want the nitty-gritty details, try these resources:California consumers can get a free copy of your credit rating agencies once a year from the three nationwide companies that compile these financial profiles. govedo. Iz tog razloga smo konstruirali logotip rustikalne i floralne forme, te povezali dvije teme bioraznolikost i autentične pasmine.

Jadran tvornica čarapa logotip

Jadran logotip kao modna marka osmišljen je u crno bijelom kontrastu jednostavnih linija i forme. Obzirom da se pojavljuje na vizualima punim modnog kolorita, ovakav logotip idealan je za primjenu na svim vrstama materijala – od ambalaže do print kampanje.

Ured ovlaštenog arhitekta – vizualni identitet

Pomisao na arhitekta asocijacija je na tlocrt stana. Još kad je tlocrt u zlatnom rezu dobivamo zanimljiv vizualni identitet. Znak je pored papirne konfekcije u potpunosti implementiran u uređenje prostora.

Virtego – vizualni identitet

Znak je oblikovan iz iniciajlnog slova, može se tumačiti kao “victory”, uzlijetanje, dosezanje visina…

Ono što je nama bilo još zanimljivije je prikaz znaka kao optičke zagonetke u smislu ispupčenja/udubljenja. Tretiranje znaka na ovakav način daje jaku korespondenciju s papirom – znak je u potpunosti njegov dio – nije samo “naljepljen”.

Ideo dizajn

Obnutim prikazom slova I dobili smo !

Uskličnik koristimo samo kada imamo poseban razlog za isticanje njegovog značenja. A itekako imamo.

Ideo dizajn – svi putevi vode do nas!

Manjgura – vizualni identitet

Manjgura – u dubrovačkom dijalektu djevojčurak, mlada djevojka, bila je sasvim vragolasta ideja za oblikovanje vizualnog identiteta PR agencije Manjgura. Kroz različit prikaz karaktera znaka ona se belji, smije, čudi, viče… Baš kao mali crno-crveni vražićak.