Radovi:

Salveo – vizualni identitet

Budući da se radi o farmaceutskoj industriji čije ime sugerira zdravlje i dobar osjećaj, vizualni identitet odiše lakoćom, prirodnošću, svojevrsnom ležernošću, kakvi zdravi i trebamo biti. Uz elegantnu kombinaciju sive i tirkizne ovaj znak i logotip odiše optimizmom.

Gradip – vizualni identitet

Gradip je tvornica opeke. Znak svojom formom sugerira oblik cigle u jakoj perspektivi, a ujedno funkcionira i kao zgrada.

Narančasta boja, teksturirani papir, zanimljiv oblik vizitke čine ovaj identitet zanimljivim i različitim od konkurencije.

Boje komunikacije – vizualni identitet

Bar kod je smisleni niz tamnih crta i svijetlih međuprostora, sa strogo određenim pravilima, koje skener pretvara u broj koji je ključ podataka o nekom proizvodu.Aven idag ar det detta som skiljer den Europeiska mot den Amerikanska Rouletten.

Tako su se i Boje komunikacije predstavile kao ključ komuniciranja kada je riječ o PR-u. U šumi informacija iskristalizirale su se i vesele boje koje optimistično kanaliziraju komunikaciju kakva treba biti

Rotoplast 40 godina

Za 40 godišnjicu Rotoplasta radili smo prigodni znak te korporativne materijale; rokovnik, blok za pisanje, planer, šampanjac…

Crno i zlatno, kao osnovna paleta boja, materijali poput tkanina, papira Skin, Keaykolour, tehnika tiska offset, sitotiska, stretch folije,
oblih rubova, stvorili su materijale koji odaju osjećaj luksuza te profesionalizma – ideju koju smo htjeli prenijeti slaveći 40-tu obljetnicu firme.

Vrlo kompleksan i zanimljiv projekt, a da i ne spominjemo da smo imali priliku dizajnirati ambalažu za šampanjac na stretch foliji.

Hrvatski Telekom – BTL materijali

Već nekoliko godina radimo sve BTL materijale za T-Mobile i T-Com. Od brošura, letaka, plakata, wobblera preko sredstava direktnog marketinga do uređenja T-Centara i njihovih izloga.

Velika količina materijala HT-a unosi veliku dinamiku u našu svakodnevicu te zahtjeva brzo djelovanje u čemu smo eksperti. Unatoč strogim korporativnim stadardima u dizajnu, uvijek uspijemo oblikovati materijale koji privlače potencijalne nove korisnike. Sve to postižemo kreativnim štancama, prepoznatljivim dizajnom, zanimljivim tekstovima i to u što kraćem roku. Uvjerite se i sami.

Hrvatski prirodoslovni muzej – Letači

Povodom 100. obljetnice prstenovanja ptica u Hrvatskom prirodoslovnom muzeju organizirana je izložba Letači velikog neba za koju smo osmislili niz promotivnih materijala: kalendar, letak, pozivnica, čestitka, bookmark, fasadni natpis-totem, vrećicu …

Vizuali na materijalima se baziraju na glavnim junacima ove izložbe – pticama. Beskrajna raznolikost ptica i njihova ljepota sugerirali su odabir kolora za materijale koji se sjedinjuju s prirodom.

Hrvatska pošta – Vaša Pošta za dobra djela

U sklopu akcije koju je organizirala Hrvatska pošta, a kojom su udruge diljem Hrvatske na poklon dobile omotnice s plaćenom poštarinom, osmišljeni su vizuali plakata, omotnice, oglasa, poklon kutije, kalendara, rokovnika … Ideja koja nas je vodila je bila inspirirana dobrim djelima ove humanitarne akcije pa otud i motivi aureole i anđeoskih krila aplicirane na poštanske usluge. Lijepe vijesti naprosto dolaze k vama.

ICF Invest – promo materijali

Obzirom da se radi o ozbiljnoj financijskoj institucij, sigurnost, snaga i pouzdanost su pridjevi koje smo htjeli dočarati kroz ICF materijale. Da bi smekšali tako jake atribute, materijalima smo pridodali notu elegancije i ležernosti kroz oblikovanje prigodnih poklona. Svaki poslovni čovjek treba imati pregaču i prigodne podmetače za svoje goste.

Rekord tim – prvi i najveći hrvatski proizvođač spužvi za kućanstvo

Ekologija i kvaliteta pažljivo odabranih materijala proizvoda bili su inspiracija za osmišljavanje novog koncepta povodom 35. obljetnice Rekord tima. Krpe i spužve mekih formi, sve proizvodi Rekord tima, kompozicijski su raspoređene u različite slike pejzaža te sugeriraju simbiozu s prirodom.

AZVO – Godišnja izvješća

Design of annual reports for Agency for Science and Higher Education is always a special pleasure, but also a challenge.

Each year we have as the obligatory elements the tree of knowledge and the apple. Annual reports are designed as an upgrade of the tree of knowledge and the symbol of knowledge – apple. Design changes by emphasizing size, shape and printing techniques.

Pure expression, simple use of colors in combination with typography makes annual reports a significant part of the corporate mission.