Radovi:

Dukat Cremoso kulinarski krem jogurt

Imali smo priliku raditi na potpuno novom proizvodu za hrvatsko tržište, kulinarskom krem jogurtu. Na projektu smo sudjelovali od osmišljavanja imena do finalnog dizajna. Obzirom da je proizvod potpuno novi na hrvatskom tržištu, htjeli smo iskoristii ambalažu i zapravo prikazati svrhu i mnogostruke primjene ovog jogurta. Iz tog razloga imamo različite vrste jela na pakiranju da kupac dobije ideje kako sve može koristiti ovaj proizod.

Kraš redizajn ambalaža čajnih peciva

Kad se male ruke slože, sve se može! Projekt redizajna asortimana čajnih peciva bila je zanimljiva suradnja klijenta i našeg studija. Prema ideji od strane klijenta, napravili smo izvedbeni dio za 12 ambalaža, a novo ruho su dobili logotipi i traka Kraš. Na svim ambalažama nam je u prvom planu fotografija slatkih proizvoda, pa smo se zato pobrinuli da fotografije budu vrhunske i da pozivaju na grickanje!

DUKATELA redizajn

Još jedan posao koji smo dobili na natječaju. Poznatom brandu Dukatela koji je na tržištu od 2002. godine trebalo je udahnuti malo svježine. Osnovne boje koje su označavale pojedini okus su zadržane radi prepoznatljivosti, pa smo redizajnirali logotip te ambalaže na 150 gramskim i 70 gramskim proizvodima. Obzirom da je Dukatela kao stvorena za doručak iz snova, redizajnom smo htjeli postići lagan i prozračni dizajn koji asocira na jutarnju svježinu, dobro raspoloženje i poticaj na ukusan i slastan doručak.

KRAŠ VIC slani štapići redizajn

Najpoznatiji proizvod iz VIC asortimana, popularni VIC štapići također su završili u novom ruhu. Razigrano pakiranje kao da nam se smješi i namiguje te poziva da uživamo u hrskavim slanim štapićima. Oblikovanje ambalaže je pratilo glavnu ideju koja je primjenjena na cijelom asortimanu.

KRAŠ VIC krekeri redizajn

Osim postojećih pakiranja, oblikovali smo i dodatno, novo pakiranje za integralne krekere. Kako bi imali ujednačenu liniju, a obzirom da je većina proizvoda pakirana u srebrnoj foliji, na kartonskom pakiranju smo simulirali boju folije na kojoj su proizvodi postali jako uočljivi i slasni.

MAR MAR vizualni identitet

Obzirom da već u imenu imamo ponavljanje htjeli smo to iskoristiti i u znaku. Spojivši dva slova “m”, dobili smo prepoznatljivi grafički element koji je odlično primjenjiv na sve daljnje materijale, stvara prepoznatljivost i gradi brand.

Znak smo aplicirali na sve tiskanice kao i na seriju korporativnih rokovnika.

KRAŠ VIC redizajn

Evo jedan poslić koji smo dobili preko natječaja pa smo jako ponosni! Brand koji je na tržištu već jako dugo godina, nije bilo lako redizajnirati. Uz redizajn, zadatak je bio oblikovati i ambalažu za potpuno nove proizvode. Konkurencija na području grickalica je velika i nemilosrdna i privući pažnju na polici nije lako. Prilikom oblikovanja htjeli smo stvoriti upečatljiv logo, koristiti boje koje nisu uobičajene te prije svega iskoristiti genijalnu boju srebrne folije u koju je proizvod zapakiran te na taj način privući pažnju potrošača. Unutar linije imamo i podliniju Mali, koja je namjenjena najmanjima, ali naravno ne samo i njima. Na podliniji, logo VIC je dobio oči pa s fotkom proizvoda i natpisom okusa čini jedno veselo, sretno lice. Probajte nove i stare VIC proizvode, jer tijekom rada na ovom projektu smo se opet uvjerili koliko su odlični!

UHPA logo – natječaj

Bili smo na natječaju za oblikovanje logotipa Hrvatske udruge putničkih agencija. Prezentirali smo dva rješenja, a sa jednim smo ušli u uži izbor od 3 rada. Više sreće sljedeći put!

BioDiNet logotip

Projekt BioDiNet je međunarodni projekt Slovenije i Italije u kojem je glavna ideja očuvanje tradicionalnog krajolika i njegove bioraznolikosti putem starih istarskih pasama – istarsko If you want the nitty-gritty details, try these resources:California consumers can get a free copy of your credit rating agencies once a year from the three nationwide companies that compile these financial profiles. govedo. Iz tog razloga smo konstruirali logotip rustikalne i floralne forme, te povezali dvije teme bioraznolikost i autentične pasmine.

Jadran tvornica čarapa logotip

Jadran logotip kao modna marka osmišljen je u crno bijelom kontrastu jednostavnih linija i forme. Obzirom da se pojavljuje na vizualima punim modnog kolorita, ovakav logotip idealan je za primjenu na svim vrstama materijala – od ambalaže do print kampanje.