Radovi:

Ured ovlaštenog arhitekta – vizualni identitet

Pomisao na arhitekta asocijacija je na tlocrt stana. Još kad je tlocrt u zlatnom rezu dobivamo zanimljiv vizualni identitet. Znak je pored papirne konfekcije u potpunosti implementiran u uređenje prostora.

Virtego – vizualni identitet

Znak je oblikovan iz iniciajlnog slova, može se tumačiti kao “victory”, uzlijetanje, dosezanje visina…

Ono što je nama bilo još zanimljivije je prikaz znaka kao optičke zagonetke u smislu ispupčenja/udubljenja. Tretiranje znaka na ovakav način daje jaku korespondenciju s papirom – znak je u potpunosti njegov dio – nije samo “naljepljen”.

Ideo dizajn

Obnutim prikazom slova I dobili smo !

Uskličnik koristimo samo kada imamo poseban razlog za isticanje njegovog značenja. A itekako imamo.

Ideo dizajn – svi putevi vode do nas!

Manjgura – vizualni identitet

Manjgura – u dubrovačkom dijalektu djevojčurak, mlada djevojka, bila je sasvim vragolasta ideja za oblikovanje vizualnog identiteta PR agencije Manjgura. Kroz različit prikaz karaktera znaka ona se belji, smije, čudi, viče… Baš kao mali crno-crveni vražićak.

Salveo – vizualni identitet

Budući da se radi o farmaceutskoj industriji čije ime sugerira zdravlje i dobar osjećaj, vizualni identitet odiše lakoćom, prirodnošću, svojevrsnom ležernošću, kakvi zdravi i trebamo biti. Uz elegantnu kombinaciju sive i tirkizne ovaj znak i logotip odiše optimizmom.

Gradip – vizualni identitet

Gradip je tvornica opeke. Znak svojom formom sugerira oblik cigle u jakoj perspektivi, a ujedno funkcionira i kao zgrada.

Narančasta boja, teksturirani papir, zanimljiv oblik vizitke čine ovaj identitet zanimljivim i različitim od konkurencije.

Boje komunikacije – vizualni identitet

Bar kod je smisleni niz tamnih crta i svijetlih međuprostora, sa strogo određenim pravilima, koje skener pretvara u broj koji je ključ podataka o nekom proizvodu.Aven idag ar det detta som skiljer den Europeiska mot den Amerikanska Rouletten.

Tako su se i Boje komunikacije predstavile kao ključ komuniciranja kada je riječ o PR-u. U šumi informacija iskristalizirale su se i vesele boje koje optimistično kanaliziraju komunikaciju kakva treba biti

Rotoplast 40 godina

Za 40 godišnjicu Rotoplasta radili smo prigodni znak te korporativne materijale; rokovnik, blok za pisanje, planer, šampanjac…

Crno i zlatno, kao osnovna paleta boja, materijali poput tkanina, papira Skin, Keaykolour, tehnika tiska offset, sitotiska, stretch folije,
oblih rubova, stvorili su materijale koji odaju osjećaj luksuza te profesionalizma – ideju koju smo htjeli prenijeti slaveći 40-tu obljetnicu firme.

Vrlo kompleksan i zanimljiv projekt, a da i ne spominjemo da smo imali priliku dizajnirati ambalažu za šampanjac na stretch foliji.