Radovi:

MAR MAR vizualni identitet

Obzirom da već u imenu imamo ponavljanje htjeli smo to iskoristiti i u znaku. Spojivši dva slova “m”, dobili smo prepoznatljivi grafički element koji je odlično primjenjiv na sve daljnje materijale, stvara prepoznatljivost i gradi brand.

Znak smo aplicirali na sve tiskanice kao i na seriju korporativnih rokovnika.

Salveo – vizualni identitet

Budući da se radi o farmaceutskoj industriji čije ime sugerira zdravlje i dobar osjećaj, vizualni identitet odiše lakoćom, prirodnošću, svojevrsnom ležernošću, kakvi zdravi i trebamo biti. Uz elegantnu kombinaciju sive i tirkizne ovaj znak i logotip odiše optimizmom.

Gradip – vizualni identitet

Gradip je tvornica opeke. Znak svojom formom sugerira oblik cigle u jakoj perspektivi, a ujedno funkcionira i kao zgrada.

Narančasta boja, teksturirani papir, zanimljiv oblik vizitke čine ovaj identitet zanimljivim i različitim od konkurencije.

Boje komunikacije – vizualni identitet

Bar kod je smisleni niz tamnih crta i svijetlih međuprostora, sa strogo određenim pravilima, koje skener pretvara u broj koji je ključ podataka o nekom proizvodu.Aven idag ar det detta som skiljer den Europeiska mot den Amerikanska Rouletten.

Tako su se i Boje komunikacije predstavile kao ključ komuniciranja kada je riječ o PR-u. U šumi informacija iskristalizirale su se i vesele boje koje optimistično kanaliziraju komunikaciju kakva treba biti