Radovi:

Pitroid redizajn

Još jedan posao kojeg smo dobili na natječaju. Takve volimo. :)

Novi Pitroid smo vidjeli kao heroja koji nas spašava od nepoželjnih insekata pa je glavni grafički element dizajna pakiranja štit na koji smo stavili logotip, dajući mu tako jasnu funkciju da nas štiti, ali i da uništava kukce, jer upravo taj štit svojom oštricom ubija kukce. Obzirom na veliki broj proizvoda u liniji, distinkciju smo napravili zadavanjem određene boje svakom proizvodu.

Kraš redizajn ambalaža čajnih peciva

Kad se male ruke slože, sve se može! Projekt redizajna asortimana čajnih peciva bila je zanimljiva suradnja klijenta i našeg studija. Prema ideji od strane klijenta, napravili smo izvedbeni dio za 12 ambalaža, a novo ruho su dobili logotipi i traka Kraš. Na svim ambalažama nam je u prvom planu fotografija slatkih proizvoda, pa smo se zato pobrinuli da fotografije budu vrhunske i da pozivaju na grickanje!

Rosal njega lica

Svakom proizvodu s vremena na vrijeme treba jedan mali “face lift”. Kako vam se sviđa redizajn koji smo napravili kremama za lice Rosal?

Jaffa redizajn ambalaže i novi okus

Savršeni spoj mekanog biskvita sa slasnim želeom od naranče, preliven čokoladom dobio je maleno osvježenje. Redizajn se očituje u osvježenju prepoznatljivih elemenata Jaffe s naglaskom na unapređenje prikaza slasnih sastojaka.

Osim redizajna postojeće ambalaže, Kraš je lansirao i novi okus: Jaffa kakao + naranča. Ambalaža prati osnovni okus uz naglašene čoko tonove koji komuniciraju slatki novitet – tamni biskvit uz već standardni sočni žele preliven čokoladom.

KRAŠ VIC slani štapići redizajn

Najpoznatiji proizvod iz VIC asortimana, popularni VIC štapići također su završili u novom ruhu. Razigrano pakiranje kao da nam se smješi i namiguje te poziva da uživamo u hrskavim slanim štapićima. Oblikovanje ambalaže je pratilo glavnu ideju koja je primjenjena na cijelom asortimanu.

KRAŠ VIC krekeri redizajn

Osim postojećih pakiranja, oblikovali smo i dodatno, novo pakiranje za integralne krekere. Kako bi imali ujednačenu liniju, a obzirom da je većina proizvoda pakirana u srebrnoj foliji, na kartonskom pakiranju smo simulirali boju folije na kojoj su proizvodi postali jako uočljivi i slasni.

KRAŠ VIC redizajn

Evo jedan poslić koji smo dobili preko natječaja pa smo jako ponosni! Brand koji je na tržištu već jako dugo godina, nije bilo lako redizajnirati. Uz redizajn, zadatak je bio oblikovati i ambalažu za potpuno nove proizvode. Konkurencija na području grickalica je velika i nemilosrdna i privući pažnju na polici nije lako. Prilikom oblikovanja htjeli smo stvoriti upečatljiv logo, koristiti boje koje nisu uobičajene te prije svega iskoristiti genijalnu boju srebrne folije u koju je proizvod zapakiran te na taj način privući pažnju potrošača. Unutar linije imamo i podliniju Mali, koja je namjenjena najmanjima, ali naravno ne samo i njima. Na podliniji, logo VIC je dobio oči pa s fotkom proizvoda i natpisom okusa čini jedno veselo, sretno lice. Probajte nove i stare VIC proizvode, jer tijekom rada na ovom projektu smo se opet uvjerili koliko su odlični!