5 top trendova u marketingu u 2017. godini

Pregledali smo za vas trendove u marketingu za 2017. i evo što izdvajamo

5 TOP TRENDOVA U MARKETINGU ZA 2017.

Početak je godine i sve relevantnije marketinške institucije kao i portali koji se bave komunikacijama objavili su svoja predviđanja trendova za 2017. godinu. Danas više nego ikad, digitalni marketing gazi sve pred sobom i bez okretanja i kajanja šalje print u prošlost. Tako da trendovi u marketingu zapravo postaju trendovi u digitalnom marketingu. Print će i dalje igrati ulogu kod velikih oglašivača i onih malo više tradicionalnijih, a svi vi koji volite inovacije i novotarije, otvorite oči i postanite trendy. Jeste li spremni?

U nastavku pročitajte koji su to trendovi koje, ako već niste, trebate početi koristiti.

1. Virtualna i proširena stvarnost (Virtual and augmented reality)
U prošloj godini VR i AR su ušli na velika vrata među potrošače. Pokemoni su stvorili takvu euforiju, a da korisnici nisu ni shvatili da se koriste tzv. proširenom stvarnošću odnosno s augmented reality. Zamislite koje sve mogućnosti leže u ovoj tehnologiji: interaktivno oglašavanje, 3D predstavljanje proizvoda koje ćete skoro pa moći i dodirnuti, personalizirane poruke, mogućnosti su uistinu bezbrojne. Već zamišljamo VR/AR oglase turističkih agencija za polinezijske otoke.

2. Target influenceri
Ako još nemate svoga influencera, onda ni ne znate da propuštate brzi i efikasni kanal dolaska do vašeg targeta. Nije više tajna da su društvene mreže zavladale svijetom i da potrošači na društvenim mrežama prate utjecajne osobe iz njima zanimljvog područja interesa. Upravo te osobe, kojima potrošači vjeruju, savjetuju svoje followere što je hot, a što je not, jer potrošači danas ne očekuju od branda da im prodaje proizvod već da komunicira s njima i da ih zabavlja. Upravo to influenceri rade za vas.

3. Livestreaming video
Već sam video je jako popularan, a znamo da gotovo svi više preferiraju vizualni sadržaj od pisanog sadržaja, jer video prenosi poruku i emocije na jedan puno bliskiji i pamtljiviji način s kojim se potrošači mogu lakše poistovjetiti. A live video vam omogućava da to radite bilo kad i bilo gdje, stavljajući gledatelja u poziciju da zapravo sudjeluje s vama u tom trenutku stvaranja. Da ne govorimo da vam live video pruža kontakt u živo s vašim potrošačima.

4. Interaktivni sadržaj
Sadržaj se može čitati, gledati ali može biti i interaktivni. Upravo interaktivni sadržaj postaje sve popularniji na društvenim mrežama. Iz tog razloga je bitno ponuditi sadržaj u kojem čitatelji mogu aktivno sudjelovati (kvizovi, ankete, istraživanja, infografike, natječaji i sl.). Jeste posjetili nedavno Buzzfeed ili Boredpandu!?

5. Native oglašavanje
Nema ništa novo kod ovog trenda, sve ste to već čuli i možda radili, ali native oglašavanje se polako vraća na velika vrata. Broj oglasa u zadnje vrijeme dramatično opada, ne samo u printu, to smo već davno doživjeli na vlastitoj koži, već i u digitaliji. Opadajući broj bannera i rapidno rastući broj korisnika aplikacije Ad-block ne ostavlja puno mjesta brand managerima nego da se ponovno okrenu native oglašavanju.

I zato sad dobro planirajte, jer u 2017. smo već dobro zakoračili!

Autor:
Krešimir Ražov
Account Manager