Radovi:

IdejaX za IDEO

Na nacionalnom kreativnom festivalu koji okuplja oglašivače, agencije, PR stručnjake, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije, svake godine dodjeljuju se nagrade za najkreativnije i najoriginalnije ideje. Ove godine u Rovinju ušli smo u finale u dvije kategorije s kampanjom #pokazimozube koju smo radili za klijenta Neva d.o.o.

U kategoriji Moda, zdravlje i ljepota osvojili smo srebrnu IdejuX, dok smo u kategoriji Cjelovita kampanja ostali samo finalisti.

Hvala stručnom žiriju na dodjeljenoj nagradi i potvrdi na dobroj ideji te hvala klijentu što je vjeriovao u našu ideju i sproveo ju do kraja.

Photo credit: IDEO & Luka Stanzl/PIXSELL

Kako pomoću boja povećati dodanu vrijednost vašem proizvodu?

Kako naizgled običnom proizvodu, možemo udahnuti novi život? Promjenom standardnih boja spužvi, dobili smo novi proizvod, koji je zanimljiviji, moderniji i pristaje uz svaku kuhinju. Pogledajte video i upoznajte TRENDY, novi modni dodatak vaše kuhinje. https://vimeo.com/219857515

5 top trendova u marketingu u 2017. godini

Pregledali smo za vas trendove u marketingu za 2017. i evo što izdvajamo

5 TOP TRENDOVA U MARKETINGU ZA 2017.

Početak je godine i sve relevantnije marketinške institucije kao i portali koji se bave komunikacijama objavili su svoja predviđanja trendova za 2017. godinu. Danas više nego ikad, digitalni marketing gazi sve pred sobom i bez okretanja i kajanja šalje print u prošlost. Tako da trendovi u marketingu zapravo postaju trendovi u digitalnom marketingu. Print će i dalje igrati ulogu kod velikih oglašivača i onih malo više tradicionalnijih, a svi vi koji volite inovacije i novotarije, otvorite oči i postanite trendy. Jeste li spremni?

U nastavku pročitajte koji su to trendovi koje, ako već niste, trebate početi koristiti.

1. Virtualna i proširena stvarnost (Virtual and augmented reality)
U prošloj godini VR i AR su ušli na velika vrata među potrošače. Pokemoni su stvorili takvu euforiju, a da korisnici nisu ni shvatili da se koriste tzv. proširenom stvarnošću odnosno s augmented reality. Zamislite koje sve mogućnosti leže u ovoj tehnologiji: interaktivno oglašavanje, 3D predstavljanje proizvoda koje ćete skoro pa moći i dodirnuti, personalizirane poruke, mogućnosti su uistinu bezbrojne. Već zamišljamo VR/AR oglase turističkih agencija za polinezijske otoke.

2. Target influenceri
Ako još nemate svoga influencera, onda ni ne znate da propuštate brzi i efikasni kanal dolaska do vašeg targeta. Nije više tajna da su društvene mreže zavladale svijetom i da potrošači na društvenim mrežama prate utjecajne osobe iz njima zanimljvog područja interesa. Upravo te osobe, kojima potrošači vjeruju, savjetuju svoje followere što je hot, a što je not, jer potrošači danas ne očekuju od branda da im prodaje proizvod već da komunicira s njima i da ih zabavlja. Upravo to influenceri rade za vas.

3. Livestreaming video
Već sam video je jako popularan, a znamo da gotovo svi više preferiraju vizualni sadržaj od pisanog sadržaja, jer video prenosi poruku i emocije na jedan puno bliskiji i pamtljiviji način s kojim se potrošači mogu lakše poistovjetiti. A live video vam omogućava da to radite bilo kad i bilo gdje, stavljajući gledatelja u poziciju da zapravo sudjeluje s vama u tom trenutku stvaranja. Da ne govorimo da vam live video pruža kontakt u živo s vašim potrošačima.

4. Interaktivni sadržaj
Sadržaj se može čitati, gledati ali može biti i interaktivni. Upravo interaktivni sadržaj postaje sve popularniji na društvenim mrežama. Iz tog razloga je bitno ponuditi sadržaj u kojem čitatelji mogu aktivno sudjelovati (kvizovi, ankete, istraživanja, infografike, natječaji i sl.). Jeste posjetili nedavno Buzzfeed ili Boredpandu!?

5. Native oglašavanje
Nema ništa novo kod ovog trenda, sve ste to već čuli i možda radili, ali native oglašavanje se polako vraća na velika vrata. Broj oglasa u zadnje vrijeme dramatično opada, ne samo u printu, to smo već davno doživjeli na vlastitoj koži, već i u digitaliji. Opadajući broj bannera i rapidno rastući broj korisnika aplikacije Ad-block ne ostavlja puno mjesta brand managerima nego da se ponovno okrenu native oglašavanju.

I zato sad dobro planirajte, jer u 2017. smo već dobro zakoračili!

Autor:
Krešimir Ražov
Account Manager

Slatki navijači iz Kraša

Opće je poznato da se potrošnja za vrijeme prvenstava u nogometu povećava. Stoga smo dobili zadatak da “obučemo” popularne Kraš proizvode u navijačku obleku uz zadržavanje prepoznatljivosti i imidža svakog pojedinog proizvoda. Naše kockice ili kvadratići su nam opet jako dobro poslužili, pa sad imamo navijačku Domaćicu, Mliječnu Dorinu i Ki-Ki.

Pitroid redizajn

Još jedan posao kojeg smo dobili na natječaju. Takve volimo. :)

Novi Pitroid smo vidjeli kao heroja koji nas spašava od nepoželjnih insekata pa je glavni grafički element dizajna pakiranja štit na koji smo stavili logotip, dajući mu tako jasnu funkciju da nas štiti, ali i da uništava kukce, jer upravo taj štit svojom oštricom ubija kukce. Obzirom na veliki broj proizvoda u liniji, distinkciju smo napravili zadavanjem određene boje svakom proizvodu.

Nije:):smiješno – kampanja protiv govora mržnje

Pružila nam se prilika raditi na nesvakidašnjem projektu i to smo objeručke prihvatili. Od klijenta smo dobili zadatak da vodimo radionicu na kojoj će sedmero mladih kreativnih blogera stvoriti kampanju kojoj je cilj educirati javnost o govoru mržnje te smanjiti razinu govora mržnje, te prenijeti njihove ideje u vizualni identitet kampanje. Kako smo uspijeli u tome, pogledajte sami.

Plidenta Healthcare paste za zube

Oblikovanje ambalaža za potpuno nove proizvode uvijek je veliki izazov koji rado prihvaćamo. Nove Plidenta Healthcare paste za zube sadrže klinički dokazane sastojke, koje se koriste u terapeutske svrhe pa smo odmah na pakiranju htjeli ukazati da se radi o specijalnim zubnim pastama medicinskog karaktera.

Pakiranje je zamišljeno u bijeloj boji koja ukazuje na premium medicinski proizvod, a predimenzionirani naziv u šarenim bojama jasno stavlja u fokus benefite paste te ukazuje na svrhu proizvoda i potiče kupca da odmah posegne za pastom.

Koja je vaša nova Plidenta Healthcare pasta?

Dukat Cremoso kulinarski krem jogurt

Imali smo priliku raditi na potpuno novom proizvodu za hrvatsko tržište, kulinarskom krem jogurtu. Na projektu smo sudjelovali od osmišljavanja imena do finalnog dizajna. Obzirom da je proizvod potpuno novi na hrvatskom tržištu, htjeli smo iskoristii ambalažu i zapravo prikazati svrhu i mnogostruke primjene ovog jogurta. Iz tog razloga imamo različite vrste jela na pakiranju da kupac dobije ideje kako sve može koristiti ovaj proizod.