Kampanja Plidenta
Društvena odgovornost i aktivizam brenda sve je važniji pokretač odluke o izboru proizvoda, posebno kada se radi o proizvodu koji se kao zubna pasta koristi svaki dan i to više od jedanput. Potrošači biraju brandove koji imaju ideje i stavove.
Ideja za kampanju je došla u vrijeme pred Lokalne izbore 2017. godine u Hrvatskoj. Netom prije izbora došlo je do velikih previranja u političkoj areni, koalicije su se stvarale i razvrgavale isto kao i Vlade. Medijski prostor, a tako i potrošači, su bili zasićeni političkim porukama, floskulama i obećanjima, a naš cilj je bio dovesti u preispitivanje tih istih političkih obećanja na inteligentni i humoristični način. Ideja je bila da se u teaser fazi iskoristi predizborni hype s provokativnim porukama bez stomatološkog konteksta s pojmovima koji imaju jedno značenje u stomatologiji i oralnoj higijeni (npr. Most je fiksna protetika, desni su zubno meso, fontana je bazen za ispiranje zubi, krunica je fiksna protetika), a drugo u svakodnevnom životu (Most je politička stranka, desni u politici predstavljaju konzervativniju političku orijentaciju, krunice u religiji služe za molitvu, a izgradnja fontana je bilo glavno političko obećanje zagrebačkog gradonačelnika). Kreativna i medijska strategija je pratila standardne komunikacijske kanale političkih stranaka koje se nalaze u kampanji, a to su billboardi, digitalni citylighti, web banneri te društvene mreže. Kampanja je bila podjeljena u dvije faze – teaser i reveal fazu. Teaser faza je trebala podići prašinu provokativnim porukama, dok je reveal faza, otkrivanjem stomatološkog konteksta na dan predizborne šutnje, doprinijela «a-ha momentu» i humorističnom karakteru kampanje, koji su potrošači prepoznali i nagradili povećanom potrošnjom i odličnim rezultatima.
Tijekom kampanje došlo je do povećanja prodaje Plidenta Healthcare pasti za zube u odnosu na prošlu godinu za 55% te cijelog asortimana Plidente za 17%. Podaci se odnose na komadnu prodaju pasti za zube u razdoblju od 05.-07. mjeseca 2017. godine u odnosu na isto razdoblje u 2016. godini.