Branding Glumci u Zagvozdu
Proteklo je 25 godina otkako su poznati hrvatski glumci po prvi puta održali kulturni događaj koji je promijenio život u malom mjestu Zagvozd i tako postalo simbol kulturnog preporoda u ovom izoliranom brdskom području.
Glumci u Zagvozdu su rezultat velike želje za donošenjem kazališne kulture u rodno mjesto Vedrana Mlikote, privlačeći ljude iz cijele regije na ljetne večeri ispunjene zabavom, glazbom, izložbama i predstavama.
Kontinuirano svake godine svojim dizajnom doprinosimo hrvatskim umjetnicima koji svojim aktivnostima oplemenjuju taj poseban kraj, a za “Srebrni pir” Glumaca u Zagvozdu osmislili smo novi branding kojim naglašavamo dugotrajnu prisutnost ovog kulturnog događaja i njegovu posebnu vezu s lokalnom zajednicom. Kroz redizajn vizualnog koncepta – znaka i logotipa, plakata, informativnog weba koji opisuje povijest, ljubav i ideju nastanka te programa i ostalih materijala, stvorili smo suvremeni prikaz povijesti cijele kulturne scene glumaca u Zagvozdu. Kreirali smo i monografiju koja oživljava emotivne trenutke i pjesme vezane uz kulturna događanja kao uspomenu koja je ostaje zauvijek dio života naših umjetnika i publike.
Naša estetska vizija i izričaj naglašava strast i karakter događaja kroz dinamičan spoj crne i crvene boje koji odiše svom uloženom strašću i jakim karakterom. Intenzitet i rast događaja dodatno naglašavamo kroz nakošene elemente i kolaž sadržaja koji odražava doprinos svih sudionika.
Cilj ovog projekta bio je obilježiti 25 godina postojanja te iznenaditi sudionike promjenom vizualnog identiteta, probuditi strast i uzbuđenje koje smo i sami osjećali dok smo stvarali ovaj koncept.