Inovacija Rekord Tim
Informacije iz okoline primamo pomocću naših osjetila. Prema načinu na koji naša prirodna osjetila djeluju boja je najutjecajnija, zatim oblici, simboli, zvukovi…
Brendovi se jako dobro prepoznaju po svojoj boji. Naravno to nije najvažnija stavka brenda, ključno je ono kako se vaši kupci osjećaju i što misle o brendu te kakvo iskustvo imaju u upotrebi brenda.
Boja svakako doprinosi doživljaju i ono što je također važno distinkiciji u odnosu na konkurenciju. Odabirom kombinacija boja za brend postavljamo jedan od prvih temelja identiteta proizvoda.
Naša misija je bila kreirati novi brend koji će se isticati na policama, biti privlačan kupcima te izgledati estetski dobro u današnje vrijeme modernih interijera kuhinja. Monogobrojna istraživanja pokazuju na veliki utjecaj boja pri odabiru proizvoda iako toga nismo svjesni.
Ako pogledamo bilo koju spužvu za pranje suđa koju možemo pronaći u trgovini kombinacija boja je žuto-zelena ili žuto-crna. Transformacijom originalnog kolor koda kreirali smo novi proizvod. Spužva koja je prije bila žuta postaje crna, a abraziv koji je bio crni postaje intenzivno ljubičasti, rozi, zeleni i narančasti.
Postigli smo nevjerovatne rezultate:
– u prodaji od ukupno 146 Rekordovih proizvoda zauzima poziciju među prvih 10 najprodavanijih
– 41% retailera je odmah ulistalo Trendy spužve u svoj prodajni portfolio
– dizajnom i izgledom proizvoda smo napravili potpunu razliku u odnosu na konkurenciju
– u upotrebi nečistoća koja se odmah vidjela na žutoj spužvi više se ne vidi
– moderna spužvica savršeno se uklapa u svaki interijer
- i za kraj potpuno inovativan brend!
Boje utječu na odluku o kupnji s iznenađujućim efektom.