AmbalažaKraš

Vic redizajn

Redizajn branda, koji je na tržištu već dugi niz godina i čiji proizvodi su uvijek nekako bili prisutni u našim životima kada se zabavljalo i slavilo, nije baš easy peasy zadatak. Konkurencija u kategoriji grickalica je nemilosrdna i privući pažnju na polici nije lako. Prilikom oblikovanja htjeli smo stvoriti upečatljiv logo, koristiti boje koje nisu uobičajene, staviti proizvod u prvi plan da nam odmah rastu zazubice te ostaviti dojam da s novim Vic proizvodima zabavi nema kraja.
Tako smo kod odabira boja, prije svega iskoristili upečatljivu boju srebrne folije u koju je proizvod zapakiran te na taj način privukli pažnju potrošača. Kod pakiranja koja se ne nalaze u foliji već u kartonskom pakiranju ili u prozirnoj foliji, kako bi imali ujednačenu liniju, u tisku smo simulirali boju folije.
Razigranom fotografijom proizvoda koji ”iskaču” iz ambalaže dobivamo osjećaj neprekinute zabave i erupcije užitka.


Stay in touch

Cernička 24, Zagreb, Croatia
T +385 1 3014 302
ideo@ideo.hr

© 2020 Ideo.hr All rights reserved.