Campaign JGL
Kada smo pristupili projektu za klijenta JGL, zadatak nije bio samo kreirati još jednu marketinšku kampanju, već stvoriti nešto posebno, nešto što će inspirirati i dotaknuti srca naše publike. Naš izazov bio je stvoriti kampanju koja će istinski komunicirati poruku o samoprihvaćanju i unutarnjoj sreći, a istovremeno predstaviti proizvod na način koji će privući pažnju i ostati urezan u pamćenje.
Kroz naš rad na ovom projektu istražili smo dubine ženskog uma, otkrivajući da prava sreća leži unutar svake od njih. Naša kreativna vizija manifestirala se kroz igru riječima koje sadrže nazive za žene, stvarajući moćne poruke samopouzdanja i prihvaćanja.
Vizuali koje smo stvorili predstavljaju žene u različitim životnim situacijama, lako prepoznatljivi i inspirativni. Sa stilom koji odiše modom i trendovima privlačimo pozornost i potičemo identifikaciju s brendom. Koloriti su pažljivo odabrani i nadahnuti pakiranjem proizvoda kako bi stvorili skladnu cjelinu koja se ističe i pamti.
Naša komunikacija je uvijek pozitivna, ohrabrujuća i istinski autentična. Ovo nije samo kampanja, već priča koja promiče pravo žena na izbor, ljepotu u raznolikosti i snagu samoprihvaćanja.
“Budi sretna sa sobom” – jer prava ljepota dolazi iznutra.